Selasa, 16 Jun 2009

Maaf, Lama Tiada Entri

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelawat-pelawat yang telah melawat blog saya ini dan mohon maaf banyak kerana sudah lama saya tidak mengemas kini blog saya ini. Ini adalah disebabkan beberapa perkara yang agak mengekang saya. Insya Allah saya akan cuba untuk mengemas kini blog ini dengan lebih baik dan dalam kadar yang segera. Doakan agar Allah beri kekuatan untuk menulis sesuatu yang bermanfaat untuk kita umat Islam akhir zaman.

Di samping menulis artikel atau rencana sendiri, saya juga akan memetik artikel-artikel yang bersesuaian dengan blog saya ini untuk bacaan anda semua. Anda juga diminta memberikan komen untuk saya lebih memperbaiki mutu tulisan atau apa sahaja yang berkaitan dengan blog ini. Sekali lagi terima kasih kepada yang masih sudi ziarah blog ini walau lama tidak dikemaskini.

Tiada ulasan: